ISOSOFTISOSOFTISOSOFTISOSOFT
  • NASZE E-USŁUGI
    • Szkolenia i kursy
      • ISO 9001
        • Podobieństwa i różnice pomiędzy
          ISO 9001:2008 a ISO 9001:2015
    • Samodzielne wdrożenie ISO
    • Nadzorowanie i utrzymywanie Systemów ISO
  • STREFA KLIENTA
  • O NAS
  • BLOG
  • FUNDUSZE UE
  • KONTAKT

FAQ

    Home FAQ

    FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

    Jakie są główne e-usługi oferowane przez serwis?

    Głównymi usługami oferowanymi przez nasz serwis są:

    • Wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001, Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 lub Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ISO 9001 i ISO 14001)
    • Nadzorowanie i utrzymywanie wdrożonych Systemów Zarządzania ISO 9001, Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 lub Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ISO 9001 i ISO 14001) z wykorzystaniem narzędzi IT

    Do kogo dedykowane są nasze usługi?

    Usługa dojąca możliwość samodzielnego wdrożenia ISO.

    E-usługa ukierunkowana na wdrożenie systemu zarządzania jakością, środowiskowego lub systemu zintegrowanego dedykowana jest dla przedstawicieli z sektora mikro i małych organizacji (firm i instytucji) chcących samodzielnie, bezproblemowo oraz przy możliwie najniższym nakładzie kosztów wdrożyć System Zarządzania Jakością ISO 9001 lub/i System Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 zgodny z wymaganiami międzynarodowych norm, a następnie ubiegać się o uzyskanie stosownego certyfikatu ISO.

    Usługa automatyzująca nadzór i utrzymanie systemu zarządzania ISO 9001 i /lub ISO 14001

    E-usługa polegająca na automatyzacji i informatyzacji procesów związanych z nadzorowaniem i utrzymywaniem zgodności i skuteczności systemów zarządzania jakością ISO 9001 i /lub środowiskowego ISO 14001 dedykowana jest dla podmiotów posiadających już wdrożony i funkcjonujący system zarządzania, które poszukują skutecznego i praktycznego narzędzia będącego dla nich wsparciem i gwarantem uzyskania odpowiednej efektywności w procesie zapewnienia stałej zgodności i przydatności danego systemu.

    Jak to uruchomić serwis?

    Aby skorzystać z e-usługi konieczne jest zarejestrowanie się w serwisie oraz podanie wymaganych danych pozwalających na identyfikację w systemie głównego użytkownika będącego administratorem danej usługi. Na podany adres e-mail zostaje automatycznie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, którego aktywowanie pozwala zakończyć proces rejestracji użytkownika głównego. Rejestracja jest możliwa wyłącznie dla uczestników, którzy w trakcie jej trwania zatwierdzą regulamin naszego serwisu stanowiącego wyciąg z umowy szczegółowej. Tylko zarejestrowani użytkownicy mają możliwość zakupu wybranej przez siebie usługi /usług.

    Jedną z pierwszych czynności po zarejestrowaniu się użytkownika głównego jest zarejestrowanie reprezentowanej przez niego organizacji (firmy lub instytucji). Podane podczas rejestracji organizacji dane zostaną wprowadzone do Umowy szczegółowej zawieranej za pomocą serwisu ISOSoft.

    Po dokonaniu płatności lub w przypadku usługi abonamentowej – pierwszej opłaty, konto Klienta zostaje aktywowane a użytkownik główny uzyskuje dostęp do indywidualnego pulpitu serwisu (dashboard). Z tego poziomu za pomocą przyjaznego interfejsu użytkownik główny, może uruchomić konta pozostałych użytkowników z danej organizacji przydzielając im odpowiednie prawa dostępowe.

    Płatności

    W zależności od rodzaju wybranej usługi płatności następują w formie przedpłaty: e-usługa dotycząca wdrażania systemu zarządzania wraz ze szkoleniami e-learningowymi) oraz pierwszej płatności za e-usługę dotyczącą nadzorowania i utrzymywania systemów zarządzania za pośrednictwem naszego serwisu. Zawarcie umowy pozwala na zmianę sposobu rozliczania usług abonamentowych (nadzorowanie i utrzymanie systemu) z prepaid (przedpłata) na okresowe rozliczenia na podstawie generowanych faktur na zakończenie określonego okresu. Pierwsza opłata niezależnie od wybranej usługi, jest opłatą prepaid realizowaną za pośrednictwem operatora Przelewy24.pl. Operator Przelewy24.pl i umożliwia realizację płatności za pomocą opcji:

    • płacę z …,
    • płatność za pomocą karty kredytowej /debetowej
    • za pośrednictwem PayPal

    W przypadku usług abonamentowych, kolejne płatności odbywają się na podstawie faktur wystawianych na zakończenie danego okresu rozliczeniowego w trakcie, którego serwis był użytkowany.

    W jaki sposób zapewniona jest personalizacja systemu zarządzania jakością i/lub środowiskowego wdrażanego za pośrednictwem serwisu ISOSoft

    W celu wdrożenia dopasowanego systemu zarządzania do charakteru funkcjonowania, działalności oraz produktów oferowanych przez daną organizację, użytkownik w trakcie trwania procesu będzie zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na szereg pytań zarówno ogólnych, jak i szczegółowych. Podanie tych informacji umożliwi serwisowi, dzięki odpowiednio zdefiniowanym algorytmom, dobór i zaproponowanie odpowiednich rozwiązań z zakresu wybranego systemu zarządzania, dostosowanych do przedmiotu działalności użytkownika. Funkcjonalność serwisu zapewnia sprawną i łatwą realizację każdego z etapów procesu wdrożeniowego systemu zarządzania.

    Czy, w ramach nadzorowania i utrzymywania systemu zarządzania, muszę wykupić abonament na wszystkie oferowane przez Państwa moduły?

    Nie. Nasza e-usługa związana z nadzorowaniem i utrzymywaniem zgodności i skuteczności wdrożonego systemu zarządzania z wymaganiami odpowiedniego międzynarodowego standardu umożliwia wybór odpowiednich obszarów (modułów), którymi jest zainteresowany dany Klient. Oznacza to, że jeśli danego Klienta interesuje tylko nadzorowanie niezgodności i potencjalnych niezgodności oraz uruchamianych w ich wyniku działań naprawczych i korygujących lub zapobiegawczych to może wybrać wyłącznie ten moduł.

    Czy, w ramach wdrażania danego systemu zarządzania ISO, muszę przejść całą procedurę – wszystkie etapy projektu, czy też mogę dokonać wyboru tych, które mnie interesują?

    W przypadku e-usługi polegającej na wdrożeniu danego systemu zarządzania nie ma możliwości wyboru poszczególnych etapów. Wymagane jest przejście całej procedury zgodnie z określoną w serwisie chronologią. Ma to na celu zapewnienie zgodności z wymaganiami odpowiedniej międzynarodowej normy a pomijanie poszczególnych etapów doprowadziłoby do sytuacji, kiedy nie wszystkie wymagania były by spełnione, co skutkowałoby do uzyskaniem negatywnej oceny w wyniku audytu certyfikującego. W celu zapewnienia należytej jakości projektu i jego wyników użytkownicy nie mają możliwości pomijania poszczególnych etapów wdrożeniowych.

    Jak rozwiązać problemy z logowaniem i rejestracją serwisie?

    W przypadku wystąpienia problemów związanych z logowaniem lub rejestracją w serwisie prosimy sprawdzić stan łącza internetowego lub spróbować użyć innej przeglądarki internetowej. W razie dalszych problemów prosimy o skorzystanie z formularza zamieszczonego w zakładce „Kontakt” i podanie zakresu problemu oraz przeprowadzonych próbach jego rozwiązania.

    Korzystam z usługi nadzorowania i utrzymania zintegrowanego systemu zarządzania ISO 9001 i ISO 1400. Co w przypadku aktualizacji którejś z tych norm?

    W przypadku opublikowania nowego wydania którejś z przedmiotowych norm, Międzynarodowy Komitet Normalizacyjny (ISO) oraz jednostki uczestniczące w akredytowanym systemie certyfikacji dają posiadaczom certyfikatów czas na wdrożenie niezbędnych zmian do ich systemów zarządzania. Okres przejściowy zależy od charakteru i zakresu zmian, ale zazwyczaj trwa od 1 roku do 2 lat. W ciągu pierwszych 9 miesięcy od opublikowania nowego wydania standardu w serwisie ISOSoft zostaną wprowadzone stosowne zmiany zapewniające naszym Klientom utrzymanie zgodności z wymaganiami aktualnej normy. W serwisie zostaną również udostępnione materiały szkoleniowe z tego zakresu.

    Moje konto zostało zablokowane – co teraz?

    Jeżeli mają Państwo problem z logowaniem w serwisie (pomimo pewności podania poprawnego hasła i loginu), prosimy o sprawdzenie, czy został opłacony abonament korzystania z e-usługi. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt poprzez formularz umieszczony w zakładce „Kontakt”.

    Copyright 2015 ISOSOFT | All Rights Reserved
    • Blog
    • Cennik e-usług
    • FAQ
    • Fundusze UE
    • Home
    • Kontakt
    • Nadzorowanie i utrzymywanie Systemów ISO
    • Nasze e-usługi
    • O nas
    • Podobieństwa i różnice pomiędzy ISO 9001:2008 a ISO 9001:2015
    • Samodzielne wdrożenie ISO
    • Strefa Klienta
    • Szkolenia i kursy
    ISOSOFT