Szkolenia i kursy są elementem wspólnym dla e-usług: wdrażania systemów zarządzania oraz nadzorowania i doskonalenia. Są one realizowane poprzez odpowiednio przygotowanie dla poszczególnych grup docelowych sesje e-learningowe. Wszyscy, którzy korzystali już z tego typu szkoleń doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie wynikają dla uczestników z tej metody zdobywania wiedzy i umiejętności, w stosunku do standardowo realizowanych działań w salach szkoleniowych. Z realizowanych przez nas szkoleń tradycyjnych korzysta w ciągu roku, co najmniej kilkaset osób. To na podstawie naszego doświadczenia w tej materii, praktyki w zakresie wdrażania oraz nadzorowania i doskonalenia systemów zarządzania oraz informacji od Klientów o najczęstszych problemach z wiązanych z systemami ISO 9001 oraz ISO 14001, opracowaliśmy specjalistyczne materiały szkoleniowe. Programy szkoleń i kursu oraz ich treść zostały tak dobrane, aby spełnić wymagania poszczególnych odbiorców. Wybór konkretnej pozycji zależy od zainteresowania oraz planowanego wykorzystywania uzyskanej wiedzy i umiejętności.
W ramach przygotowanych pakietów szkoleniowych możecie Państwo zdobyć wiedzę oraz uzyskać kompetencje niezbędne do wdrożenia jak i późniejszego nadzorowania i utrzymywania systemów zarządzania. Stosowne zaświadczenia są generowane dla wszystkich uczestników po zakończeniu przez nich danego szkolenia merytorycznego. W przypadku kursów kompetencyjnych, użytkownicy przystępują do testu, a po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymują stosowne certyfikaty. Dokumenty potwierdzające udział w danym szkoleniu lub kursie są generowane w wersji elektronicznej i przekazywane użytkownikowi uczestniczącemu w szkoleniu oraz użytkownikowi głównemu w danej organizacji.